İSTATİSTİKLER

40 kategori altında, toplam 942 haber bulunmaktadır.

Bu haberler toplam 729850193 defa okunmuş ve 2231 yorum yazılmıştır.

KİŞİYE ÖZEL BİRE BİR MBA & MASTER ETKİNLİĞİ

7 Ekim 2011'e Özel Work and Travel 399 usd

Kategori Kategori: Eğitim Haberleri | Yorumlar 0 Yorum | Okunma 719267 Okunma | Yazar Yazan: admin | 18 Eylül 2011 15:23:58

* Avrupa Gezisi 1 TL
** Yurtdışında 1 ay Dil okulu 1 TL
*** Work and Travel 399 usd
**** Gidiş bileti alana Dönüş bileti 1 TL
***** Detaylar: http://bit.ly/pNxE9D

GLOBAL VİZYON PLUS ETKİNLİĞİ NEDİR:

Global Vizyon olarak, bir ilki daha gerçekleştiriyoruz. Tamamen farklı bir konsept te bir etkinlik hazırlıyoruz ve bu etkinliğimize de GVPLUS Eğitim ve Kayıt günleri diyoruz. Amacımız; yurtdışı eğitim ile ilgilenen öğrencilerimizi, kendi ofisimizde nasıl karşılıyorsak, nasıl hizmet sağlıyorsak aynı şekilde etkinlik yaptığımız gün de aynı kapsamda hizmet vermek, gelen öğrencilerimizi danışmanlar ile okullarımızın masasına yönlendirmek. Hedef; etkinlik esnasında siz öğrencilerimize, en uygun yurtdışı eğitim programlarını en uygun ve en kaliteli şekilde sunmak.

GLOBAL VİZYON PLUS’IN FARKI NEDİR:

Global Vizyon olarak, sizlere farklı bir pencere açıyoruz. Sadece size ve davetlimiz olan dünyanın önde gelen eğitim kurumlarına yoğunlaşacağımız bir etkinlik düzenliyoruz. Global Vizyon ofisini yarım gün de olsa büyük bir otele taşıyoruz. Siz öğrencilerimizi karşılayacağız, hizmet vereceğiz, okul araştırmasında broşüre ya da internete bakmayıp okul yetkilileri ile birebir ve birlikte görüşeceğiz. Samimi fakat profesyonel bir ortamda birlikte karar verip ve anlaşıp dilerseniz işlemleriniz hemen o anda birlikte başlayacağız. Global Vizyon, öğrencisine paket hizmet sunan tek TURSAB onaylı firmadır. Biz sadece okulunuza kayıt yapmıyoruz. Vize, bilet, sigorta, otel, konaklama ayarlaması, havalimanı transferi, tur, tatil planları organize ediyoruz. Biz yurtdışı eğitim hayalinizin gerçekleştirilmesi noktasında tüm hizmetleri kendi bünyemizde sunuyoruz.

GLOBAL VİZYON PLUS ETKİNLİĞİNE NEDEN KATILMALISINIZ ?

Türkiye'de her sene onlarca etkinlik, yurtdışı eğitim fuarları düzenlenmektedir. Bu fuarlarda binlerce öğrenci ile yüzlerce okul çok yoğun bir ortam da buluşmaktadır. Bu durumda ise geleceğiniz ile ilgili bir kararda gerekli olan bilgiye ulaşmanız çok zor olabilmektedir. Biz bu ihtiyacı senelerdir katıldığımız yoğun fuar ortamlarından biliyoruz. Bu yüzden de sizleri bundan sonra senede en az dört kez yapacağımız ‘Kişiye özel etkinliğimiz‘ ile tanıştırıyoruz.

Bu etkinlikler sırasında sizleri eğitim danışmanlarımız karşılayacak, her biriniz ile tek tek ilgilenecek, sizleri ilgili okul masasına götürecektir. Okul bilgileri, eğitim detaylarınız, merak ettiğiniz her soru etkinlik esnasında cevaplanacaktır. Asıl farkımız ise, etkinlik günü kayıt yaptıracak her öğrenci için kaçırılmayacak indirimleri, eğitim fırsatları, bedava bilet ve burs seçeneklerini sunmamız olacaktır. Bu eğitim fırsatlarımız, web sayfamızdan etkinliğe 1 hafta kala sizlere sunulacaktır. Bire bir ilgi, indirimli eğitim fırsatları, bedava uçak biletleri, bedava tur ve tatil hediyeleri ile sunulacak bu etkinliğimizi kaçırmayın.

TARİH: 7 Ekim 2011 Cuma 14:00 - 20:00

YER: Larespark Hotel4+ TAKSİM / İSTANBUL

7 EKİM 2011 14:00 - 20:00 GLOBALVİZYON PLUS ETKİNLİĞİNE ON-LİNE DAVETİYE ALARAK KATILANLARA ÖZEL

* Work and Travel Self Placement Sadece 399 usd
* Work and Travel Full Placement Sadece 1090 usd
* Herkese Avrupa Gezisi 1 TL

Etkinliğe katılım ÜCRETSİZ dir ve ON-LİNE DAVETİYE almanız gerekmektedir.

ON-LİNE DAVETİYE almak için tıklayınız

Etkinlik hakkında daha fazla bilgi almak için web sitesini ziyaret ediniz. http://www.globalvizyonplus.com

Etkinlik hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız lütfen 0 212 249 19 81 numaralı telefonu arayınız

NOT: BELİRTİLEN ÜCRETLERE VİZE ÜCRETLERİ, UÇAK BİLETİ ÜCRETLERİ EKLENECEKTİR.BU ÜCRETLER SADECE 7 EKİM 14:00 - 20:00 SAATLERİ ARASINDA YAPILNA KAYITLAR İÇİN GEÇERLİDİR.